Så gör du för att ringa Kundcenter Företag

Vår telefontjänst för företag innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra företagsrådgivare.

  1. Anslut dig till Kundcenter Företag

    Om du inte redan är ansluten till vår telefontjänst, börja med det. Du ansluter dig i internetbanken eller på ett bankkontor. 
    Läs mer om hur du ansluter dig

  2. Använd en kod för att legitimera dig

    När du ringer till Kundcenter Företag kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod. 

    Skaffa Mobilt BankID

    Gör så här för att skaffa Mobilt BankID

    Skaffa PIN-kod

    Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken. Eller kom in på bankkontoret så hjälper vi dig.
    Logga in och skaffa en kod

  3. Ring 0176-770 00

    Nu är du klar och vi kan hjälpa dig att göra dina bankärenden över telefonen. Välkommen att ringa oss på 0176-770 00.