Den här webbplatsen använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. En del av dessa kakor är tredjepartskakor. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att kakor används. Läs mer om kakor och hur du kan stänga av dem.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Abonnemangs- hjälpen

I samarbete med Mina Tjänster Sverige AB har vi lanserat Abonnemangshjälpen - en kostnadsfri tjänst i vår app som ger dig en översikt över dina abonnemang, prenumerationer och medlemskap.

Så skaffar du Abonnemangshjälpen

Ett

Logga in i Swedbanks app för privatpersoner och välj Inställningar i menyn. Välj sedan Hantera tjänster och Abonnemangshjälpen.

För att kunna ansluta dig till tjänsten behöver du ha uppdaterat till version 5.4.0 av appen.

Två

Om du redan har anslutit dig till tjänsten hittar du den under Betala och överföra och Abonnemangshjälpen i appen.

Så här fungerar tjänsten

Halvcirkel

Bättre koll på din ekonomi

Abonnemangshjälpen gör det enklare att hålla koll på pengarna. Tjänsten ger dig en översikt över vilka abonnemang, prenumerationer och medlemskap som du löpande betalar från ditt konto i banken och vad de kostar.

Halvcirkel

Enklare att jämföra

Med Abonnemangshjälpen kan du jämföra både priser och leverantörer direkt i Swedbank och sparbankernas app. Abonnemangshjälpen känner automatiskt av vilka räkningar du betalar och hanterar utifrån det alla återkommande betalningar - till exempel mobilabonnemang, matkassar, streamingtjänster och gymkort - samt ger förslag på förbättringar.

Tjänsten tillhandahålls av Mina Tjänster Sverige AB som är en oberoende tjänst som håller reda på priser hos de flesta leverantörer, jämför med vad du betalar idag och ger om möjligt förslag på hur du kan sänka dina kostnader.

Halvcirkel

Spara tid

Abonnemangshjälpen kan hjälpa dig att avsluta de flesta abonnemang. När det gäller el, telefoni och bredband kan du också få hjälp att byta leverantör.

Stäng Skriv ut