Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Så här beställer du ett registerutdrag från oss som kund

Om du vill få information om Bankens behandling av dina personuppgifter, kan du använda dig av beställningsformuläret nedan och begära att få ett registerutdrag, dvs en kopia på dina personuppgifter som behandlas av Banken och information om vår behandling.

Lämna in blanketten

Kom och lämna in den ifyllda blanketten på något av våra kontor, i Norrtälje, Rimbo, Hallstavik eller Älmsta. Glöm inte att ta med dig ett ID-kort.

Vi kommer att svara dig så fort som möjligt, men senast inom en månad. Registerutdraget skickar vi till din folkbokföringsadress.

Skicka via internetbanken

Du kan också göra din begäran genom att skicka ett meddelande i internetbanken i inloggat läge och bifoga beställningsformuläret nedan.

Gör så här:
1. Gå till Meddelanden
2. Klicka på Nytt meddelande, välj ämne "GDPR – begäran angående personuppgifter"
3. Bifoga den ifyllda beställningsblanketten i meddelandet och klicka på "Skicka".

Vi kommer att svara dig så fort som möjligt, men senast inom en månad. Registerutdraget skickar vi som ett personligt meddelande i internetbanken.

Observera att registerutdraget endast gäller för den behandling som sker av Roslagens Sparbank. Om du har några frågor om dina åtaganden med en annan sparbank eller Swedbank ber vi dig kontakta den sparbanken eller Swedbank istället.

Beställningsformulär registerutdrag personuppgifter för kunder (pdf)

Stäng Skriv ut