Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Svenskt Kvalitetsindex intervjuar bankkunder i höst

2017-08-04

Nu ska Svenskt Kvalitetsindex, SKI, påbörja sin årliga kundundersökning av bankbranschen. Även du som är kund i Roslagens Sparbank kan bli uppringd av företaget PFM Research som ringer på SKI:s uppdrag.

Roslagens Sparbank genomför varje år en kundundersökning med bolaget 3S, men utöver det kan du som är kund i Sparbanken bli tillfrågad av Svenskt Kvalitetsindex, som genomför en branschundersökning på bank- och finansbranschen varje år.

Undersökningen pågår mellan 7 augusti och 17 september och sker i form av telefonintervjuer.

Läs mer om undersökningen här: Svenskt Kvalitetsindex - Bank och finans

Läs mer om resultaten i Sparbankens undersökning från i våras - Tack för alla svar!

Stäng Skriv ut