Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Svenskt Kvalitetsindex intervjuar bankkunder i höst

2017-08-04

Nu ska Svenskt Kvalitetsindex, SKI, påbörja sin årliga kundundersökning av bankbranschen. Även du som är kund i Roslagens Sparbank kan bli uppringd av företaget PFM Research som ringer på SKI:s uppdrag.

Roslagens Sparbank genomför varje år en kundundersökning med bolaget 3S, men utöver det kan du som är kund i Sparbanken bli tillfrågad av Svenskt Kvalitetsindex, som genomför en branschundersökning på bank- och finansbranschen varje år.

Undersökningen pågår mellan 7 augusti och 17 september och sker i form av telefonintervjuer.

Läs mer om undersökningen här: Svenskt Kvalitetsindex - Bank och finans

Läs mer om resultaten i Sparbankens undersökning från i våras - Tack för alla svar!

Stäng Skriv ut